'kendi Rekorumuzu Kırıyoruz'
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, son 6 ayda alınan 222 aracı kalem kalem açıkladı. Kendi rekorlarını kırdıklarını ifade eden belediye başkanı, “Miras değil alınteri” dedi.

DEV PROJELER, HIZLI HİZMETLER
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kentin dört bir yanında dev projeler hayata geçirirken, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek adına araç filosunu da güçlendiriyor. Bugün hizmete alınan 55 yeni otobüs de bu anlayışın ürünü olarak dikkat çekti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yeni otobüsler de dahil olmak üzere son 6 ayda hizmete alınan 222 aracı kalem kalem açıkladı.
ARAÇ FİLOSU BÜYÜYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, son 6 ay içinde 123 otobüs, 15 tramvay aracı, 42 araç ve iş makinesi, 10 acil tamir takım aracı, 20 hasta nakil aracı ve 12 yeni nesil elektrikli aracı hizmete aldığını açıkladı. Belediye başkanı, “Kendi rekorumuzu kırıyoruz. Miras değil alınteri” sözleri ile büyüyen araç filosuna dikkat çekti.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202611:20 Değirmendere Sahili Yeni Bir Yüze Kavuşuyor
- 23-06-202611:20 İzmit Tenis Spor Merkezi'ne 4 Kapalı Tenis Kortu
- 23-06-202610:06 İzmit Millet Bahçesi'nde Yeni Bir Yaşam Hikâyesi
- 23-06-202610:06 Bir Haftada 33 Can Kurtarıldı
- 22-06-202620:32 Gençler, Kuzuyayla'da Doğayı Sayfa Sayfa Keşfetti
- 22-06-202616:50 Engelsiz Taksi İle Yks'ye Güvenli Ve Stressiz Ulaşım
- 22-06-202616:50 Gündüz Uçurtma Yaptılar Akşam Konserde Buluştular
- 22-06-202611:54 Katılımcı Planlama İle Gelecek İnşa Ediliyor
- 22-06-202610:40 Ormanya Kendi Yemini Kendi Üretiyor
- 22-06-202610:40 Büyükşehir, İzmit'i Bayram Yerine Çevirdi

