Test

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, son 6 ayda alınan 222 aracı kalem kalem açıkladı. Kendi rekorlarını kırdıklarını ifade eden belediye başkanı, “Miras değil alınteri” dedi.

DEV PROJELER, HIZLI HİZMETLER

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kentin dört bir yanında dev projeler hayata geçirirken, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek adına araç filosunu da güçlendiriyor. Bugün hizmete alınan 55 yeni otobüs de bu anlayışın ürünü olarak dikkat çekti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yeni otobüsler de dahil olmak üzere son 6 ayda hizmete alınan 222 aracı kalem kalem açıkladı.

ARAÇ FİLOSU BÜYÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, son 6 ay içinde 123 otobüs, 15 tramvay aracı, 42 araç ve iş makinesi, 10 acil tamir takım aracı, 20 hasta nakil aracı ve 12 yeni nesil elektrikli aracı hizmete aldığını açıkladı. Belediye başkanı, “Kendi rekorumuzu kırıyoruz. Miras değil alınteri” sözleri ile büyüyen araç filosuna dikkat çekti.

Muhabir: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Dizi Müzikleri Senfonik Yorumla Gebzelileri Mest Etti
Sonraki Haber Kocaeli'de 'engelsiz Sanat' Büyüledi

Yorum Yap